Kako “ujeti” pravi trenutek?
S tem, ko je Cristiano Ronaldo odstranil dve steklenici Coca-Cole med novinarsko konferenco na Evropskem prvenstvu, je povzročil, da so cene delnic družbe padle za kar 4 milijarde dolarjev, kar kaže na moč športnih zvezdnikov zaradi družbenih omrežij.
“Ronaldo je na samem vrhu zaslužka na družbenih omrežjih”, pravi strokovnjak za odnose z javnostmi Mark Borkowski. Na Instagramu zasluži kar milijon dolarjev na plačano objavo in z več kot 40 milijoni dolarjev prihodka od družabnih omrežji, letno zasluži več kot v Juventusu. Z več kot 550 milijoni sledilcev na družbenih omrežjih, še s tako majhno potezo kot je premikanje steklenice Coca-Cole, pošilja zelo jasno sporočilo.
To je vrsta aktivizma, ki bo spodbudila športne organizatorje, da natančneje izbirajo svoje sponzorje. Potrošniki so danes izredno zavedni glede svojih odločitev, glede blagovnih znamk, ki jih podpirajo in vplivneži, kot je Ronaldo, jim z uporabo družbenih medijev vodijo pot.
Druga podjetja so izkoristila ta viralni škandal, za primer lahko vzamemo Ikeo. Ikea je s hitro in preprosto marketinško potezo podprla Ronaldovo dejanje s tem, ko je na Instagramu promovirala njihovo steklenico s sporočilom: “Pijte vodo, trajnostno”.
In to so počeli že prej. Po inavguraciji Joeja Bidena se je Ikea odzvala na slavni “meme” Bernieja Sandersa in s komičnim oglasom “Get the Look”, promovirala svoj zložljivi stol Gunde.
Družbena omrežja so lahko čudovit kanal za izražanje mnenj in prepričanj. Nekaterim to prinaša tveganja in včasih velike posledice, spet drugim pa priložnosti za dobiček in rast. Vsekakor pa veliko število sledilcev pomeni tudi veliko odgovornost.