KAKO S POMOČJO PRAZNIKA USTVARITI USPEŠNO KAMPANJO
Komaj smo končali s poletnimi počitnicami in je tukaj že praznik, ki v mnogih ljudeh vzbudi veselje, radost ter jim predstavlja vstopnico v jesenski čas. Noč čarovnic (ang. Halloween) je praznik, ki se praznuje predvsem v angleško govorečem svetu, kljub temu pa iz leta v leto, postaja popularen tudi drugje. Je praznik, ko se ljudje oblačijo v kostume (po navadi strašljive) in hodijo od hiše do hiše, kjer prosijo za “trick or treat”.
Ali ste vedeli, da obstaja povezava med praznikom noč čarovnic in poslovnim svetom, ravno v izrazu “trick or treat”? V poslu pogosto ne gre vse po načrtu, zato je potrebno uporabiti določen trik (ang. trick), ki nam pripomore k uspešnejši izvedbi določene zadolžitve. Pri uresničitvi le-te pa nam stojijo ob strani vsi možni priboljški (ang. treat), ki nas privedejo do uspeha – od ljudi, s katerimi sodelujemo, do doseženega cilja, ki smo si ga zadali.
Kako pa lahko praznik, ki je na videz nepomemben v poslovnem svetu, postane prednost? V tokratnem blogu smo za vas pripravili primere uspešnih kampanj, ki so s pomočjo noč čarovnic, ustvarili uspešno kampanjo.
- BURGER KING: #ScaryClownNight
Burger King je v letu 2017 pripravil kampanjo #ScaryClownNight. Pripravili so kratek videoposnetek, kjer fant na kolesu beži pred skupino klovnov, eden izmed njih pa je vprašljivo podoben Ronaldu McDonaldu … Kampanja je posledično ponovno zanetila dolgoleten prepir s tekmecem hitre prehrane McDonald’s, saj je strankam ponudila zatočišče v njihovih restavracijah pred konkurentom – klovnom. Uspešna je bila pri prenosu zaupanja in privabljanju strank v njihove restavracije.
- M&M: “Millie & Max: A Ghost Story”
Vsi poznamo slavno sladkarijo M&M, ki že leta navdušuje na trgu. Leta 2017 pa se je zapisala tudi med najuspešnejše kampanje za noč čarovnic, ko so na vseh svojih platformah na družbenem omrežju, pripravili interaktivno zgodbo Millie in Maxa. Sedem poglavij 30-sekundnih animiranih videoposnetkov je ohranilo zgodbo in uporabnikom omogočilo, da glasujejo za eno od dveh možnosti, med katerima lahko izbirajo, kaj se bo zgodilo z glavnim likom. Grozljivi preobrati in srhljiv ambient so več tednov pred praznikom ohranjali napetost ter pričakovanje ljudi, zaradi česar je bila ta kampanja izjemno uspešna.
- NIKE: “Halloween” čevlji
Praznika kot je noč čarovnic, ne uporabljajo le podjetja, ki so povezana s hrano. Temveč tudi v modni industriji. Letos je Nike zopet okužil ljudi vseh starosti z novimi čevlji, izdanimi posebej za sezono. Uporabili so slog Nike Dunk Low, ki je črne, smetana barve in oranžne (kar so barve, ki predstavljajo noč čarovnic), s prekrivnim sijajem v temi, osvetljenim zunanjim podplatom in grozljivim vzorcem pajka na notranjem podplatu. Za ljubitelje Nike – a je izdelek oglaševalska akcija, ki na spletu vzbuja toliko pričakovanj, hrupa in neskončnih pregledov razpakiranja. To je dober primer izdelka, ki je prepleten z blagovno znamko, da bo skoraj vsaka nova izdaja zagotovo vzbudila zanimanje. Noč čarovnic? To je samo izgovor.
- DIOR – “Halloween makeup”
Noč čarovnic pa ni namenjena le otrokom, ki se oblačijo v kostume in hodijo od vrat do vrat. To je dokazala tudi blagovna znamka Dior, ki je s svojim “Halloween makeup” videzom v letu 2017 spregovorila povsem novemu občinstvu z vsebino, ki govori njihov jezik. V sodelovanju s slavno Bello Hadid je Dior delil videoposnetek o ličenju “how to”, ki je bil promoviran na družbenih omrežjih pod oznako #DiorMakeupHalloween.
- Citypark in Promotiva k ustvarjanju na daljavo
Citypark in agencija Promotiva sta skupaj ustvarila čarobne pakete, ki je omogočila mladim družinam, da v času noč čarovnic likovno ustvarjajo kar od doma! V Cityparku so vsako leto v tem času organizirali likovne delavnice za vse obiskovalce. Lansko leto pa zaradi celotne situacije v zvezi s COVID-19, so to prenesli na daljavo. Citypark je med drugim tudi organiziral družabno igro na družbenih omrežjih, kjer je zmagovalec prejel čarobni paket, ki je vseboval zavitek s tematsko zgodbo in nagovorom čarovnice, ‘čudežni napitek’ Oraketa, navodila ter ves potrebni material za izdelavo čarovniških kap doma. Celotna kampanja je dobila veliko pohval in všečkov.
Vse te kampanje so bile uspešne, saj so dobro vključile praznično tematiko v svoj produkt. Ko razmišljate o svoji naslednji kampanji, si oglejte te primere, bodite kreativni in si pustite prostor za uresničitev le-te.
Ne bojte se razmišljati o “nenavadnih” idejah, saj te lahko pogosto vplivajo zelo pozitivno na potrošnika. Sedaj pa veselo na delo in srečno pri ustvarjanju!