KAJ JE NAJBOLJE NAPISATI POD “ZADEVO” V E-MAIL?
Se sprašujete kaj je najpomembnejši del elektronski sporočil, katere dandanes pošiljamo v visoki intenziteti na dnevni ravni?
In ali ste vedeli, da ima “zadeva” ali po angleško subject line, kar 85 % moči prepričevanja, ki bo v ljudeh spodbudila, da odprejo vaše sporočilo ali pa pohitijo proti gumbu za brisanje?
Lahko napišete najboljšo e-poštno vsebino, ki jo pozna človeštvo, a če nihče ne odpre vašega sporočila, da bi ga prebral, kaj bo od tega koristilo? Zato poklicni tekstopisci porabijo veliko časa za razmišljanje o temah, pregledovanje, urejanje in preizkušanje, preden izberejo en kratek niz črk, ki ga bodo uporabili v svojih sporočilih.
Primeri dobrih “zadev”:
- Zato uporniki uspejo.
Uporaba besede »zato« pomeni, da morajo bralci uganiti razlog, zakaj uporniki uspejo. To lahko uredite tako, da odstranite besedo »uporniki« in vstavite vrsto osebe/osebnosti, ki ustreza vaši niši.
- Čas je, da postanete nezapleteni.
Uporaba besede »nezapleteno« je bila tukaj zasnova. To e-poštno sporočilo je poudarilo digitalni izdelek, ustvarjen za pomoč spletnim podjetnikom, da razbremenijo svoje dnevne sezname opravil in postanejo bolj produktivni. Če se vaši naročniki z nečim spopadajo in uporabljajo posebne besede, da opišejo svojo situacijo, govorite jezik svojih strank in ponovite te besede.
- Moj najboljši blogerski nasvet.
Odstranite »bloganje« ter vstavite področje, kjer lahko ponudite izjemne nasvete in verjetno boste videli, da se bodo vaši naročniki odzvali z velikimi odprtji in kliki. Ta vrstica z zadevo e-pošte je preprosta, čista in razširja obljubo pomoči.
- Navdušen sem, da si tako pogumen.
Če bi se ta vrstica z zadevo e-pošte pojavila v vašem nabiralniku, kakšna bi bila vaša prva reakcija? “Jaz? Pogumno? Kako to? Kaj sem pogumno naredil?” Točno tako! Faktor radovednosti.
- E-poštno trženje poenostavljeno … ni potreben velik seznam.
Ljudje imajo radi enostavno. Če lahko vzamete nekaj, s čimer se večina ljudi spopada, in tega ne zakomplicirate, boste pridobili prijatelje in prodajo. Prilagodite to vrstico z zadevo e-pošte tako, da ustreza vaši niši, tako da odstranite »e-poštno trženje« in zamenjate »veliki seznam« za vse druge stvari, za katere ljudje običajno mislijo, da jih potrebujejo za uspeh pri nalogi.
- Uspešen pasivni dohodek, tudi če ste že poskusili in vam ni uspelo.
Ste si kdaj zares želeli nekaj narediti, a ste poskusili brez veselja? Zamenjajte »pasivni dohodek« z nečim, kar vaše občinstvo resnično želi narediti dobro, in jim dajte orodja, da to opravijo. Nato jih prepričajte, da lahko to storijo, tudi če jim zadnjič ni šlo dobro.
- 3 koraki, da naredite toliko, kot želite.
E-poštna sporočila z “last chance” vsebino, rock! Večina nas čez dan prejme toliko sporočil, da kompenziramo tako, da preletimo več, kot bi morali. Ko se prikaže e-poštno sporočilo zadnje priložnosti, nas vrne v običajni časovni okvir.
- Vaše posebno povabilo na __________________.
Imate Facebook ali LinkedIn skupino? Gostite zasebni webinar? Osebno srečanje v lokalni kavarni? Če pošljete posebno povabilo, se ljudje počutijo privilegirane in vas bodo zelo verjetno sprejeli.
- ________: Dobil sem sladko darilo/posel zate.
Za še več nasvetov in predlogov, kako napisati “zadevo” v mail-u, ki bo definitivno dobila hitre odgovore, pa se lahko ogledate kratek video posnetek na to temo.
Kakšna je najboljša dolžina vrstice teme e-pošte?
Zadeva s približno 65 znaki ali manj naj bi delovala najbolje. Zato, ker se običajno prilegajo večini prostora, ki je na voljo na vseh napravah, od pametnih telefonov do namiznih računalnikov, Gmaila do Outlooka.
Če pa se zaradi spleta okoliščin odločite oziroma ste primorani uporabiti daljše besedilo, po poskusite najpomembnejše zadeve izpostaviti na začetku, saj nimate zagotovila, da bodo vaši prejemniki prebrali do konca.
Priljubljene možnosti uporabe velikih začetnic v zadevi e-pošte vključujejo:
- Velikost stavka – prva črka v vrstici zadeva z začetnico, preostanek pa z malimi črkami.
- Vse male črke – brez velikih črk. Vse je z malimi črkami.
- Vse velike črke – ni priporočljivo. Težko ga je brati in lahko izklopi tudi filtre neželene pošte.
- Začetna kapica Vsaka beseda – To lahko dobro deluje, vendar je bolj podoben naslovu knjige ali članka, zato mnogi to pričakujejo. Če najdejo promocijsko e-pošto, bodo morda jezni.
- Testiranje vrstic z zadevo e-pošte
- Skoraj vsako e-poštno sporočilo, ki ga pošljem, opravim teste z zadevo. Medtem ko so nekatere boljše od drugih, večina programske opreme za e-pošto danes ponuja možnosti delnega testiranja (A/B testiranje).
Nadaljujte, razmišljajte, testirajte in spremljajte vrstice z zadevo e-pošte, da boste vedeli, katere vrste najbolje delujejo za vaš seznam naročnikov. Povečanje vaših odpiranj in klikov je vredno malega dodatnega truda.
Seveda si ne želim, da zdaj slepo upoštevate nasvete drugih. Preizkusite svoje možnosti in predloge, da ugotovite, na kaj se najbolje odzivajo vaši naročniki.