Kaj je bistvo vaše znamke?
Danes je trg preplavljen s številnimi znamkami. Če želijo znamke ostati konkurenčne, se morajo med seboj razlikovati. Vendar pa za razlikovanje ni več dovolj, da ponudijo najboljše cene ali najučinkovitejše izdelke. Pri svojih potrošnikih morajo ustvariti pravi občutek, ki ga dosežejo s svojimi čustvenimi in osebnostno usmerjenimi kampanjami.
Čeprav se za vsako organizacijo skriva veliko različnih značilnosti, se “bistvo znamke” nanaša na temeljno identiteto znamke. Nematerialni koncept je to, kar vas lahko najbolje loči od konkurentov. Nekatera podjetja so zelo profesionalna, tehnično podkovana in napredna. Spet druga pa se osredotočajo na to, da strankam ponudijo toplo in prijetno izkušnjo. Ko določite bistvo svoje znamke, lahko to bistvo uporabite kot “osnovno ničlo”, kot svojo severno zvezdo za preostanek oblikovanja strategije za ustvarjanje ugleda. Z mislijo na srce vašega podjetja je veliko lažje oblikovati logotipe, marketinške kampanje in slogane, ki nagovarjajo direktno vašo publiko.
Bistvo znamke Disney je čarobnost.
Nekaj, kar pri otrocih radi občudujemo, je to, da nič ni nemogoče. Disney skuša omogočiti nemogoče. To je čarovnija; to je izguba občutka, da nas omejuje resnični svet. Walt Disney World in Walt Disney Land, sta verjetno najboljša primera te zavezanosti čarobnim izkušnjam. Tudi postavitev smetnjakov in mreža servisnih predorov sta zasnovana tako, da poskrbita, da smeti niso nekaj, kar ljudi odnese iz njihove čarobne izkušnje.
Bistvo znamke Coca Cola je deljenje in sreča.
Coca-Cola se je vedno postavljala, kot del srečne izkušnje porabnika. Medtem ko se drugi poskušajo osredotočiti na osvežitev in zadovoljstvo, je bistvo blagovne znamke Coca-Cole v tem, da postane del pozitivnih izkušenj v življenju.
Bistvo znamke Apple je “razmišljaj drugače”.
Pa tudi preprostost. Ljudje v podjetju razmišljajo drugače, zato da olajšajo življenje svojim strankam, s tem, ko jim omogočajo dostop do najnovejše tehnologije. Preprost opis tega, kaj stranka čuti, ko sodeluje z Apple izdelki, je – “ta znamka zagotavlja, da dobim dostop do najnovejše tehnologije, saj je ta lahko tudi enostavna za uporabo”.
Kaj pa je bistvo vaše znamke? Če še ne veste, je čas, da to ugotovite.