5 TRENDOV ZA NADGRADNJO VAŠE PREZENCE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
Preteklo leto smo se vsi nekako ‘preselili’ na splet, oziroma začeli na njem preživljati več časa, tako službeno kot zasebno. S tem se je povečala tudi pozornost na samih družbenih omrežjih, saj so bila podjetja ‘prisiljena’ komunicirati s svojo publiko, preko zanimivih, vsakodnevnih objav. Kako pa narediti objavo zanimivo, da jo človek opazi? Kakšna objava naredi učinek, da človek preneha drseti s prstom po ekranu in prebere kar piše na sliki ali pa si ogleda videoposnetek? Odgovori na vprašanja se skrivajo v 5 kratkih točkah, ki vam bodo pomagale nadgraditi vašo prezenco na družbenih omrežjih.
#1 V vašo strategijo vključite video vsebine
Število videoposnetkov na družbenih omrežjih iz dneva v dan narašča. Zakaj? Človeško oko hitreje pritegne gibanje, kot pa slike. Zato kratke ali dolge video vsebine dosežejo tudi večji doseg (angl. reach).
Kljub temu, da se vse sliši enostavno in rožnato, pa temu ni tako. Vseeno je potrebno upoštevati določena pravila, da bo videoposnetek dosegel želen rezultat. Od vaše ciljne publike je odvisno kakšno video vsebino si želijo. Tukaj pride na vrsto veliko preizkušanja. Na podlagi vašega poslovnega področja, lahko ustvarjate video vsebine kot so: napotki, napovedi za dogodke, video iz zakulisja (angl. behind the scenes) …
#2 Objavljajte osebne vsebine
Za vsakim podjetjem stoji ekipa. Ekipa, ki se do sedaj ni izpostavljala na družbenih omrežjih podjetja. Z letom 2020 se je razširil trend vključevanja osebnih vsebin na platforme podjetij. Izkazalo se je, da so posamezna podjetja začela pridobivati vse več dosega, saj so pokazali, da so tudi oni samo ljudje. Začeli so prikazovati vsebine na katerih so njihovi zaposleni. Dober primer je video iz zakulisja, kjer je prikazan ustvarjalni postopek, sproščenost, a hkrati organiziranost, najpomembnejši pa iskren odnos med zaposlenimi.
Pri objavljanju osebnih vsebin pa morate biti pozorni, da še vedno ohranjate profesionalni pristop. Kot pri prvem trendu, je tudi tukaj pomembno, da nekaj sporočate. Ne objavljajte osebne vsebine, ker je to trend. Objavljajte jo, ker se ciljni publiki želite približati.
#3 Vključite svojo publiko
Eden izmed najpomembnejših trendov v 2021 je definitivno vključevanje svoje publike. Če vaše podjetje še nima svoje skupine (denimo na Facebooku), si jo hitro ustvarite. Zakaj? Vsako poslovno področje hrepeni po napredku. Kako bomo lahko produkt izboljšali, če ne dobimo povratnih informacij od strank? Točno to vam ponuja virtualna skupina. Z njo lahko razširite svojo ciljno publiko in jih hkrati vključujete v sam proces izboljšanja.
Primer dobre prakse je Instant pot, ki ima na svoji Facebook strani tristo tisoč sledilcev, medtem, ko njihova Facebook skupina šteje kar tri milijone članov.
#4 Razširite svoj ‘reach’
V slovenskem prevodu beseda ‘reach’ pomeni doseg. Če želimo povečati svoj doseg, je priporočeno, da se preselimo na več različnih platform. To pomeni, da Linkedin ni edina stran, s pomočjo katere lahko gradimo na svoji prepoznavnosti, ampak so še druge. Res pa je, da moramo pri izbiranju platform preveriti našo ciljno publiko. Če želimo ostati v profesionalnih vodah, sta za to idealna Linkedin in Twitter. Če pa želimo občinstvo ujeti med prostim časom, pa sta bolj primerna Facebook, za starejše, in Instagram, za mlajše. Če pa je naš cilj pridobiti čim več sledilcev, pa je najboljše, da imamo profile na vseh naštetih platformah.
#5 Predstavite sebe skozi ‘story’
Story je zavzel velik del naših preživetih minut na družbenih omrežjih. Priročen je, ker se vsakemu pojavi na vrhu zaslona takoj, ko odpre aplikacijo in izgine po 24-ih urah. Mnoga podjetja danes uporabljajo story-e že samo, zato da obvestijo svojo publiko o novi objavi na profilu. Kljub temu, da je uporaba story-a najbolj zrasla na Instagramu, imajo tudi druge platforme na voljo tovrstno funkcijo.
Story je odlična priložnost, da pritegnete pozornost svoje publike in točno to so izkoristila mnoga podjetja, med njimi tudi National geographic. S pomočjo story-ev, so ustvarili kampanjo ‘Story that stays’. Trik je bil, da so story posodobili vsakih 24 ur, tako da je bil videti trajen in uporabniku daje vedeti, da je tudi vsak košček plastike trajen.
Z upoštevanjem teh trendov bodo platforme vaših podjetij izgledale profesionalne in sodobne. Bodite resnični, naravni in edinstveni. Maksimalno izkoristite svoj ustvarjalni potencial.