1. DEL: KAKO POVEDATI
Znanje o pogajanju lahko sklene ali prekine vaš prihodnji posel. In to ni nujno zapletena znanost. V naslednjih blogih bomo predstavili nekaj koristnih nasvetov in navodil za izboljšanje pogajalskih veščin. Torej, če se nadejate prihajajočega pospeševanja prodaje, predstavitev, pogajanj o poslovnih dogovorih, ali le morebitno povišanje plače, vam bodo ti nasveti pomagali izboljšati pogajalske sposobnosti in vam pomagali pri sklenitvi dogovora.
Začnimo na začetku, torej z definicijo. “Pogajanje je razprava, katere cilj je doseči dogovor.” Je iskanje rešitev za sodelovanje s sporočanjem vaših potreb in interesov. In vaš cilj pri vseh pogajanjih je opaziti in pridobiti čim več informacij, da boste lahko učinkovito komunicirali / se pogajali.
Zato je pozornost najpomembnejša veščina. Je osnova za vsak naslednji korak, zato jo moramo obvladati kot prvo. In najboljši način, da boste postali pozorni, je obvladovanje aktivnega poslušanja. Ljudje želijo biti razumljeni in sprejeti in ko poslušate njihove zahteve in občutja, se pomirijo, postanejo manj obrambni in so bolj odprti za mnenja drugih. Poslušanje je najbolj dejavna stvar, ki jo lahko naredite. Torej, vadite, vadite in vadite.
Najprej bomo razpravljali o zelo subtilnem in pogosto pozabljenem, a zelo pomembnem pri vsaki komunikaciji; ton glasu. Najmočnejše orodje katere koli besedne komunikacije je pravzaprav vaš glas. Če želite to predstaviti na bolj praktičen način, si zapomnite pravilo: 7-38-55:
Tukaj vidite, da je glas res pomemben, saj je skoraj polovica tega, kar “rečete”. Priporočamo, da uporabite pomirjujoč in sproščujoč ali igriv in lahkoten glas.
- Ko uporabljate razigrani glas, so ljudje nagnjeni k pozitivnemu razpoloženju, hitreje razmišljajo in bolj verjetno sodelujejo in rešujejo težave (namesto da bi se borili in se upirali). Prav tako se ne pozabite nasmejati 🙂.
- Če resnično želite umiriti situacijo in se prepričati, da ste v redu in ste pripravljeni rešiti zaznani konflikt, uporabite mirni glas. Kajti, ko glas umirite, ustvarite vtis, obvladovanja situacije. Če govorite počasi in jasno, posredujete idejo: jaz imam nadzor.
Zdaj, ko veste, da 55 % vašega sporočila prihaja iz tona glasu, bodite nanj še posebej pozorni. V vsakem pogajanju ne pozabite: