Trajnostno poročanje
Celovita ponudba in strateško komuniciranje
Skupaj z vami poiščemo najboljše rešitve za izzive trajnostnega poročanja, ki postaja ključni del prihodnosti globalnega poslovanja.
Naša ekipa vam zagotavlja celovit pristop; od začetnega svetovanja in razvoja strategij, do priprave vsebin za poročila in gradnje vaše prepoznavnosti kot trajnostnostno ozaveščene organizacije.
Strateško komuniciranje kot ključ do uspeha
Poleg priprave trajnostnostnega poročila vam nudimo celovito komunikacijsko podporo. Strateško komuniciranje je ključno za vključevanje ESG vrednot v vsak aspekt vašega poslovanja ter krepitev blagovne znamke. Za lažje in bolj celovito izvajanje trajnostnostnih aktivnosti ponujamo naslednje storitve:
Celovit proces trajnostnostnega poročanja
Regulacija poročanja o trajnostnem razvoju od leta 2024 dalje postaja obvezna za večino podjetij v EU. Namen te regulative je vključiti trajnostni napredek v letna poročila ter zajeti tri ključne ESG dimenzije
Okolje
E
Environment
Družba
S
Social
Upravljanje
G
Governance
Naša ekipa vas podpira v vseh fazah izdelave poročila
Gradnja korporativne znamke kot Trajnostnostnega ozaveščene organizacije
Trajnostnostno poročanje ni le izpolnjevanje regulativnih zahtev, ampak tudi priložnost za krepitev vaše blagovne znamke. Zato poskrbimo za:
Pozicioniranje podjetja kot trajnostnostnega voditelja
s celovitim komuniciranjem vaših ESG aktivnosti gradimo prepoznavnost vaše organizacije kot Trajnostnostno ozaveščene in družbeno odgovorne.
Kreiranje vsebin za različne kanale
pripravimo vsebine za spletno stran, družbena omrežja, interno komuniciranje, letna poročila ter druge kanale, da izpostavimo vaše trajnostne pobude.
Vključevanje trajnostnosti v korporativno identiteto
pomagamo prilagoditi vašo korporativno identiteto, da odraža Trajnostnostno usmerjenost, kar vključuje vizualne elemente, slogane, logotipe in sporočila.
Razvoj dolgoročnih komunikacijskih kampanj
načrtujemo in izvajamo komunikacijske kampanje, ki obveščajo, izobražujejo in navdihujejo vaše deležnike ter poudarjajo trajnostnostni napredek vašega podjetja.
Naš pristop
Naša celovita ponudba vključuje tako strateško komuniciranje kot izvedbo vseh aktivnosti, povezanih s trajnostnostnim poročanjem. Vabimo vas, da se dogovorite za predstavitev, kjer bomo ocenili ključna področja trajnostnostnega razvoja vašega podjetja in pripravili prilagojeno ponudbo za dosego vaših ESG ciljev.
Kontaktirajte nas in skupaj bomo gradili vašo Trajnostnostno zgodbo!
trajnostnost (sustainability)
Brundtlandina komisija Združenih narodov je trajnostnost opredelila kot “zadovoljevanje potreb sedanjosti brez ogrožanja zmožnosti prihodnjih generacij, da zadovoljijo svoje potrebe”. Po prevladujoči predstavi ima trajnostnost tri razsežnosti (ali stebre): okoljsko, družbeno (socialno) in gospodarsko. Namesto izraza “trajnostnost” se mnogokrat sopomensko uporablja izraz “trajnost”, a slednji izraz ni ustrezen, saj skladno s SSKJ označuje le dejstvo, da nekaj je, obstaja, se pojavlja neomejeno dolgo obdobje, medtem ko nosi izraz “trajnostnost” pomen, ki je opisan zgoraj.