Z neobstoječim burgerjem nad divje požare
Vročinski valovi in zgodovinska suša povzročajo rekordno opustošenje po Evropi in svetu, divjim požarom se nismo uspeli izogniti niti v Sloveniji. Marsikatera organizacija je v namen pomoči prizadetim začela tudi različne dobrodelne programe – in McDonalds ni nobena izjema.
Požari v Španiji so letos opustošili skoraj 250.000 hektarjev zemlje, zato so se pri španskem McDonaldsu odločili stopiti izven okvirjev ter namesto klasičnega pobiranja donacij v steklenih posodah na pultu, začeli prodajati “neobstoječi burger”. Ko požari zajamejo kmetijske površine, je namreč izgubljena celotna letina, zato prazna črna embalaža, v kateri je sicer zapakiran burger, predstavlja pridelke, ki so bili med požari uničeni in kmetije, ki so posledično izgubile dohodek. Da bi pomagal kmetom, je španski Mc’Donalds ustvaril La hamburguesa que no pudo ser – hamburger, ki to ne more biti.
Mc’Donalds se je med drugim zavezal, da bo plačal del požganih pridelkov svojih dobaviteljev, k pomoči pa vabi tudi svoje stranke, ki z dodajanjem neobstoječega burgerja v svoje redno naročilo prispevajo 1 EUR.
Hkrati pa ne gre za prvo tovrstno potezo. Španski Mc’Donalds ima namreč vzpostavljen program Proyecto Big Good, s katerim dobro prikazujejo, kako lahko multinacionalke svojo tržno moč in vseprisotnost uporabijo za reševanje resničnih in neposrednih težav lokalnih prebivalcev. Tako so kmetom priskočil na pomoč že leta 2020, ko so ustvarili Big Good Burger, s katerim so pomagali več kot 2000 kmetom v državi, tistim, ki jih je pandemija najbolj prizadela.
Dober vzgled, mar ne?