POMEN SPOROČIL PRI USTVARJANJU “PRAVE” PERCEPCIJE
Boj med percepcijo in realnostjo je v kriznih časih še toliko bolj izrazit in vedno znova je boleče spoznanje, da boj ni enakovreden.
Ko pride do razlike med percepcijo in realnostjo, percepcija namreč vedno zmaga. Za kulisami lahko vi in vaša krizna ekipa delate odlično delo, a če tega nihče ne ve, bodo vaši kritiki in nasprotniki z lahkoto označili vaše delo kot »prepozno in premalo« ali pa še slabše, lahko vas obtožijo, da niste naredili nič. In ko se enkrat pojavite pred javnostjo in se branite, se ne sprašujte »zakaj«.
Mnogi menijo, da javnosti ne rabijo informirati, ker verjamejo, da imajo zadeve pod kontrolo, ampak se motijo. Mnogi se izogibajo komuniciranju z novinarji, ker jih dojemajo kot »vohljače« in da zadeve »niso njihova stvar«. Vendar upoštevajte dejstvo, da so mediji most do vseh javnosti, ki jih morate doseči.
Pomanjkanje komuniciranja (ali še huje neobstoječa komunikacija) je zelo velika napaka, ki nas lahko drago stane (in ne govorimo le o finančnih resursih). Dejstvo je, da učinkovita percepcija ne nastane sama od sebe. Sporočila morajo biti dobro zastavljena. Vaša naloga je, da javnosti komunicirate, kaj delate. To je temeljni kamen vaše strategije. Razviti morate ključna sporočila, ki jih strateško targetirate vašim ključnim deležnikom. In to morate početi proaktivno. Vaša prva izjava določi ton vsemu, kar bo sledilo.