DELO OD DOMA: Gradnja zaupanja
Po podatkih Edelmanovega “Barometra zaupanja” (raziskava 33.000 ljudi v 28 državah) vsak tretji zaposleni ne zaupa svojemu delodajalcu.
Zakaj je zaupanje na delovnem mestu tako ključnega pomena za uspeh podjetja? In kako gradimo zaupanje med delom na daljavo?
V tem blogu bomo odgovorili na vprašanji in dokazali, da je mogoče zgraditi zaupanje tudi na daljavo.
Zakaj je zaupanje tako pomembno?
Kako pa lahko zgradimo zaupanje, ko delo opravljamo na daljavo, ko se ne moremo povezati in na enak način družiti s sodelavci?
Ko gradite zaupanje v svoji organizaciji, upoštevajte teh nekaj stvari:
Spodbujajte zaposlene naj delijo svoje misli, tako, da ustvarite prostor, kjer bodo lahko delili svoje ideje, misli in celo kritike. Vedno poskrbite, da bo komunikacija v vaši organizaciji dvosmerna.
Odprta komunikacija pa pomeni tudi transparentnost skozi preglednost, iskrenost, ranljivost, pogoste povratne informacije, postavljanja pričakovanj in obveščanja. To je še posebej pomembno v zadnjem času, ko je v življenju vaših zaposlenih veliko negotovosti in nestabilnosti.
Zaradi velike napetosti in negotovosti, dajte zaposlenim nek razlog, za katerega bodo delali. Raziskave podjetja Edelman so dokazale, da vsak četrti zaposleni pravi, da ne bi nikoli delal za organizacijo, ki nima večjega namena (angl. purpose) ali ne ustvarja vrednosti za družbo, 71% jih išče večji namen, 71% pa jih želi opravljati delo z večjim pomenom. Ko celotna organizacija sodeluje za skupen, višji cilj ali namen, daje samemu delu večjo pomembnost.
Če upoštevate te tri stvari, lahko gradite zaupanje tudi pri delu na daljavo in zagotovite, da ustvarjate odlično delovno kulturo.